Regn...


Hejsan!
Vilket otroligt pissigt väder det har varit idag!
Regn, regn, regn  och vänta kan det vara regn.
 Jag och min familj är just nu och hälsar på min farmor och farfar här i Västervik så när jag och min lillebror var ute idag kunde vi inte låta bli att häpna över alla dessa vad kallar man dom (?) snäckor? Snigelsnäckor...
Barnslig som jag är kunde jag inte låta bli att hjälpa brosan att bygga upp ett litet  "Snigelbo" för dom allihopa, haha <3
Vi har oxo varit på Bokia med farmor och ja man borde inte släppa in oss där, vi stor shoppa för nästan 900kr!


Det börjar ju dra ihop sig till skolavslutning (eller ja det kanske är en liten stund kvar men ändå) så man borde börja hålla ögonen öppna efter skolavslutnings kläderna.
Jag har igentligen aldrig haft problem med att hitta det eftersom dom så lämpligt hängt där mitt framför ögonen på mig flera månader innan, jag har inte behövt leta. Men nu så ser det faktist ut som om jag borde börja, så några tips? 

Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0