Ett litet inlägg.

Hejsan!
Nu sitter man här vid datorn efter skolan som vanligt.
Det slog mig just att jag ska åka till Malmö imorn och att jag nr 1 inte packat ett dugg och nr 2 har alla dom sakerna hos mamma, attans! Jag måste alltså ringa min mamma, sno hennes tid och tvinga henne packa mina saker som det bortskämda barn jag inte vill va, förlåt mamma :)

Efter att ha jobbat hos farmor och farfar i helgen har jag på ett mirakulöst sätt blivit någerlunda "rik" igen, så nu känner jag en sådan här härlig känsla att vilja gå in varenda affär jag ser, tex så har jag fått lukten efter Vampire Diaries böckerna, efter att BEATRICE ( haha se vad fint jag nämner ditt namn Bea här i bloggen!) fått trean, eller varför inte ballerina skor eller converse eller mm i oändlighet.


Kommentarer
Postat av: Bea:)

Ja det va väldigt va fint du kunde nämna mitt namn bara så där i förbifarten ;) tack för den bästaste EMMA! :)<3 <3

2010-05-11 @ 07:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0