HAREMSBYXOR!!! <3

Godnatt borde jag väll egentligen säga men eftersom dte låter lite fel så säger jag Hej istället!

Sitter nu i min säng med min nya stora kärlek runt benen - HAREMSBYXOR!
För några timmar sen hade jag aldrig ens tänkt tanken på att sätta på mig ett par, det är inte riktigt min stil men när jag hittade ett par på H&M i Globen (Ja, jag har ju faktiskt vart i Stockholm idag) som var otroligt billiga så slog jag till, ett par grå, helt underbara!


Mina ser inte riktigt ut såhär men nästan! :)

Det roliga är att jag köpte dem utan att testa dem, så det var en rejäl chansning men eftersom de bara kostade 99 kr så spelade det ju ingen roll. Men när jag går in i samma H&M butik (fast övervåningen) så hittar jag ett par till (detta är alltså några minuter efter) och de såg lite snyggare ut faktiskt, så jag börjar fundera på om jag ska lämna tillbaka de grå och bara ta de svarta som jag precis hittat, men jag provar, båda de köpta grå och de icke köpta svarta. Gissa vilka det blev..?

BÅDA! Haha och jag ångrar det inte en ända sekund! Det är liksom guds gåva till männskligheten ungefär! Jag vill liksom inte gå och lägga mig nu för då måste jag ta av dem... :(

Så mitt absoluta favoritplagg just nu är definitivt haremsbyxan! Men jag tror också att det är ett plagg där man måste våga lite, jag tror att många "skäms" för att synas med dem på eftersom de egentligen är helt knäppa. Men jag har korsat den tröskeln förr och jag har redan gjort det med dessa byxor för de är sååååå sköna!!

/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0