HAHA!

Hej! Har egentligen inte alls tid att sitta här eftersom jag ska iväg på match men jag måste skriva det här så att jag inte glömmer.

Jag var hemma vid Emmas mormo/morfar idag på eftermiddagen och såhär lät det:

Emma- Nej, det är bara 10 minuter kvar tills du måste gå...
Emilia- Man vadå, hur mycket är din klocka, min är bara 5 över halv.
Emma- Jo, det är min med...
Emilia-....
Emma- Ja juste, det var jag som skulle iväg....

HAHAHA

Och sen....

Emma- Onej, mamma kommer döda mig!
Emilia- Varför?
Emma- För att hon står utanför ditt hus.
Emilia- Mitt hus!? Vad gör hon där!?
Emma- Jag sa att vi skulle gå dit för 10 minuter sen...

HAHAHAHA

Ohh, gud vad kul det var! Dagens skrattattack! Verkligen!

Nej, nu måste jag gå, hejdå :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0