fotboll

Nu är det mycket pågång och Emma åker imorgon och vi har inte sätts på hur länge som helst och vi kommer inte ses på hur länge som helst!! :(

Annars är det lite läxor och prov men mest är det fotboll just nu...

Idag har jag tränat.
På Onsdag är det två träningar efter varanda, 3 timmar sammanlagt. En teknikträning och en "vanlig".
På Torsdag är det KM vilket jag aldrig vart med på förr i P18 så det ska bli jätte kul.
På Fredag åker jag med distriktslaget till Igelfors på läger och kommer vara där Fredag-Lördag-Söndag.
På måndag är det kanske träning.
På Tisdag är det match.

Efter det ska jag ta två djupa andetag och fortsätta leva hade jag tänkt :)

/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0