Slappdag i min ensamhet <3

Hejsan!
Detta har verkligen vart en riktig slappdag... Kl är 14.35 och jag går fortfarande runt i morgonrock, mysigt...<3
Nu på förmiddagen har jag mest, med älskade lillasystern (2år) hållit på med att sortera och göra i ordning alla dessa barbies, leksakshästar och mini babybornisar.
Haha det har tagit ett tag och nu när jag nästan är klar har jag hur många sådana här småsaker som ingen vet var dom kom ifrån, vad dom är för något och inte heller vad man ska ha dom till, som helst utspridda över hela golvet.
Lillasystern lämnade en för en bulle för sig en timme sedan och ligger nu och sover och här sitter nu jag på golvet i mitt rum och spekulerar lite om vad jag ska ta och göra nu :)
/Emma Limosa (sillen) Djurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0