Känner ni vändningen i luften..?


Hejsan!
Den här veckan har inte varit bästa precis, igentligen utan anlednig men tonåring som man är så ja blir man deppig för ingenting.
Jag tappade en av mina linser när jag hade den i mitt öga ( !?) så jag har fått gå runt i mina hatade glasögon hela vecka och ja töntigt nog kan det ha varit en av mina patetiska anledningar.
Nej slut med klagigheter, tack vare Emilia som jag var med idag fick hon mig att kunna känna min posetiva vändning (som är så bra på att få fram) så nu är jag lika lycklig som jag borde vara!

Emilia och jag har slagit vad (!) och denna gång tillochmed om pengar !!!
Vadet är att vi slagit vad om hur länge det tar tills snön som ligger i en GIGANTISK hög i utkanten av stan smältit bort. All snö som fraktas bort från stan läggs där så ja den är som sagt gigantisk.
Jag tror då att allt kommer vara borta tills den 31 april och Emilia tror att allt kommer ligga kvar ja efter det, kankse tillochmed till midsommar. Puh jag känner lukten av vinst eftersom det kommer regna hela helgen :D
Den som förlorar kommer att bli tvungen att bjuda på bio+tillägg!

Förra helgen hade vi värdens renoverings dag, renovering på dockhuset :)
Och det behövdes verkligen...
Eftersom jag när jag var liten inte hade varit precis rädd om det var ungefär allt trasigt och mitt lilla samvete behövde verkligen att jag skulle laga det. Så ja vad gör man inte för samvetet....
Medan jag gjorde det tapetserade mamma om (i dockhuset då):





















Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0