13 Mars. Update

Haha, Har haft en väldans lust att skriva här...men ändå inte. Konstigt när det blir så!

Men ni har inte missat så väldans mycket förutom att jag gick VG på båda uppsattserna som jag var så orolig för så jag är väldigt glad för det!
Emma är just nu i Stockholm (eller nått, fastlandet iallafall) på ett Årsmöte med URK tror jag...eller nått sånt. Försöker sätta mig in i det men än så länge är det bara förkortningen URK som fastnat i huvudet, sen vad det står för har jag också glömt bort men det behöver man om man kan förkortningen så tror alla att man också vet vad det betyder och så får man faktiskt göra ibland ;)


Men hon kommer iallafall hem inatt så imorgon ska hon ta mitt gudtjänst-pass eftersom jag ska ut till Slite på spelarutbildning, skit skoj! Sen på eftermiddagen ska jag träna med laget också...löpning vilket jag är lite orolig för eftersom jag helst inte vill upptäcka vilken dålig kondition jag har just nu men men...man måste ju börja någonstans.

Ska försöka fixa iordning bloggen också men den här veckan kommer det vara fullt upp med skola, träningar och PLANERING AV BUSSLUFF!! Vi har knappt kommit igenom första dagens förmiddag och vi åker om 2 veckor!? Så jag börjar bli rejält stressad!

Men...jag sjuter ju alltid upp mina problem så med det säger jag GONATT! :D

/E. S


Kommentarer
Postat av: Anonym

URK = UngdomsRådetsKör

2010-03-14 @ 09:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0