My day 14 Juni

Vaknade i morse och jag måste väl erkänna att jag inte kände mig så himla pigg, men vem gör det vid halv 8? Inte jag iallafall...never. Men eftersom jag bestämde i går att jag skulle ut och spring så fick jag väl göra det eftersom det faktisk var ganska fint väder...eller ja, det regnade iallafall inte som sist jag hade gjort upp spring-planer.

Efter springningen hoppade jag in i duschen, åt frukost och kollade på första avsnittet av "Vänner" och satt lite vid datan. Försökte också få till min "knut-flät-grej" som jag brukar göra i min lugg ibland men efter 3 försök så gav jag upp och bara snurrade upp den lite eftersom jag insåg att jag började få lite bråttom. Halv 10 var jag i skolan. Perfekt.

Sen var det rebusjakt och då cyklade jag och lollo till 6 ställen! Very Good alltså och vi klarade alla förutom 2. Tror och hoppas verkligen att vi får sitta nästa år!

Kom hem vid 1 och nu har jag kollat lite på Grey's Anatomy och sovit...är så himla trött nuförtiden så jag sover nästan varje dag några timmar på soffan på eftermiddagarna...not good. Somnar aldrig på kvällarna nämligen...

Nu ska jag iallafall äta lite pizza och se på Grey's A igen och sen ska jag cykla iväg till P18 för att sen åka vidare med P18's DFF lag ut till När och spela med dem mot Gotland Södra. Känner mig jätte trött men det ordnar nog upp sig plus att vi nog kommer få bärja på bänken och kanske inte komma in förens i mitten/slutet av andra halvlek men kul att få vara med och bli tillfrågad iallafall. Kommer kanske bli lite tufft att komma tillbaka till Div 4 när jag inte spelat där på 1 år men det ska säkert gå bra :)


/EMILIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0