Men cdon då...

Det drar ihop sig till min födelsedag snart så jag kollar runt efter saker jag kommer vilja önska mig. En sak som står högt på listan är tredje delen av bokserien av True Blood som jag älskar. Men vad är det med cdon.com och Ginza? Om jag söker på författarens namn så kommer självklat massvis med böcker upp eftersom det är en serie på åtta böcker, men här kommer det stora MEN:et:
Alla har olika ja vad kallar man dom "framsidsteman".
Jag kan förstå att man har olika framsidor i olika länder men att cdon inte har hela bokserien i samma tema av iallafall en av alla olika temana. Haha vad krångligt det låter men ja det är rikitgt irriterande!
För att man ska få alla åtta böcker med framsidorna målade av samma illustratör måste man då leta runt och beställa från massa olika istället för bara från då tex cdon.com.
Inte så stort men iallafall onödigt problem!








AHHHHHHHH!!!!!

Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0