Harry Potter, The end!

Åh gu nu har äntligen den första trailern om "Harry Potter and the Deathly Hallows" kommit ut på youtube. Jag borde inte ha sett den eftersom jag inte på något sätt kommer kunna hålla mig till i november!!!
Men åh vad jag älskar Harry Potter (!!!!!!!), vill se den nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha tänkte avsluta mitt inlägg där men kom på en sak:
Eftersom sjuans bok kommer att delas upp i två delar och den här första delen verkar heta "Harry Potter and the Deathly Hallows" vad kommer då den andra delen att heta? "Harry Potter and the Deathly Hallows del 2" eller så kanske dom hittar på något helt nytt som haha tex:                                                                              
                                                                             Harry Potter         
                                                                                The end

Ja vad tror ni?

/>Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0