youheshe <3

Hittade en grym shoppng-sajt nyss. youheshe.com . Vet inte om det finns en "riktig" butik eller så men det är iallafall Danskt verkar det som. De säljer t.ex Acne, Loopie Love, Ganni och J Dauphin. Det är en bred pris klass och det billigaste jag hittat kostan runt 200 medans det dyraste ligger på över 3000 kr. Så somsagt, väldigt brett.

Några grejer jag fastnade för (men som jag förmodligen inte kommer köpa...) :



3.1 Phillip Lim (849 DKK)



Baum und Pferdgarten (900 DKK)


Roba (299 DKK)


Loopie Love (350 DKK)


Tyvärr har jag ingen aning om vad DKK blir i SEK men om det känns aktuellt så får ni väl ta reda på det :)
Rekomenderar verkligen den här hemsidan, kanske lite väl "lyx" med ganska så dyra grejer men det är fint att titta på iallafall ;)


//Räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0