Dom första orden....


Emma i Blått & Emilia i "Rött" <3

Emma skriver med tjock och kursivstil
Emilia skriver i kursivstil

Kl är 17.07 om ca 30 minuter måste Emma gå till bussen och ta bussen och åka dom ca 2
milen som skiljer våra hem åt, så ja låt oss bara ta med det viktigaste som nu detta första inlägg bör innerhålla:

Bästa vänner, ja det är väl  vad vi både skulle kalla oss <3
Vi är båda 14 år.

Vi har varit bästa vänner sen länge, ja hur längesen var det igentligen, det borde ha varit i tvåan eller trean eller hur?`
Och vi det kommer vi oxo fortsätta att vara <3
Sen ca 1,5 år år tillbaka har vi gått på två olika skolor och det var väl troligen det första hotet mot vår underbara vänskap, men har visat sig vara raka motsattsen.
Vi har kommit närmare varandra än vad vi någonsin varit
och ja som sagt det kommer nog bara fortsätta i den banan <3

Vårt fina namn DreamsWeFollow kom vi på/står för alla våra stora drömmar om framtiden.
Och jag har kommit på att våra drömmar är ganska olika varandra, eller egentligen inte men jag funderar ganska mycket på hur det ska gå ihop. Jag vet inte hur Emma känner men jag vill ju helst hålla ihop med henne hela livet (eller hålla ihop och hålla ihop, jag vill iallafall ha henne någonstans i närheten) och det här med lång distans "förhållanden" är nog inte min starka sida...HADE en brevvän en gång men ja...HADE är ett väldigt viktigt ord i den här meningen. Och eftersom min dröm är New York och Emmas dröm är England...ja, det är ett stort hav emellan!!! Atlanten tror jag att det är, eller hur Emma?
Människor har korsat hav förut så vi vi kommer klara det <3
Igentligen måste jag erkänna att Emilia är bloggerskan i detta hela och har en lång karriär i detta bakom sig medans min är betydligt mindre men men vi har klarat svårare saker förut så....
Så som sagt själva grejen med detta om ni nu inte har listat ut detta är då att vi ska ha en blogg tillsammans där vi ska kunna skriva om allt som rör oss båda både enskillt och tillsammans.
Jag ser verkligen fram imot det här och faktist Jag tror detta kommer gå rikitgt bra!!!

Ehmm, Lång karriär kan man väl verkligne inte kalla det men jag är väl lite bättre på att faktisk ta mig tid att skriva och du är bättre på att ta dig tid att läsa t.ex. Och precis som Emma så ser jag också väldigt mycket framemot det här. Och det här måste nog vara våran 3 blogg som vi startat tillsammans men Emma har aldrig vart så engagerad som hon har vart den här gången så det kommer nog gå lite bättre än alla andra gånger den här gången...får vi hoppas iallafall :)

Och nu har Emma åkt hem och jag ska välja ut en fin fin bild. Tror att det blir en av mina favoriter från Höstlovet :)

Hälsningar Emilia Maria (Räkan) Söderholm & Emma Limosa (Sillen) Djurberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0