Underbara <3

Vart har Emma tagit vägen!?  Jag menar i bloggen alltså, för just nu ligger hon på en madrass i mitt eget lilla rum och pluggar.
Kom just på att jag verkligen älskar dessa enkla stunder som uppstår ibland. Vi sitter bara här och pluggar, pratar lite (men inte som kvarnar just idag), sjunger med i "Spirit-Låtarna" en helt vanlig onsdag kväll. Eller ja, helt vanlig kanske den inte har vart.

Var i skolan, ingen komentar. Därefter gick jag i storm till Stan och sen vidare till en tjej som heter Hannas hus i innerstan. Där träffade jag Emma, Moa, Kalle, Edith och två helt nya tjejer för mig; Andromeda och Hanna ;) Kuligt!



Sen gick vi och såg Avatar...För ett par timmar sen kunde jag inte i hela världen förstå vad som är så speciellt och hopplöst bra med den filmen men ja, det var som sagt för ett par timmar sen.
Min första tanke var "Tarzan" men det ändrades snabbt till något jag knappt kan sätta ord på. Så otroligt bra var den...Det kanske inte är just min typ av film men den helt magiska och fantastiskt överkliga miljön och varelserna gjorde det så underbart bra och fångade verkligen mitt intresse i 2,5 timme (vilket väldigt få grejer gör).

Så det finns en liten känsla i mig just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen men jag antar att jag får göra Emma sällskap med pluggandet och skrubba in Musiken tills imorgon...Blä.

//Räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0