Tjejmiddag <3

Detta inlägg är tillgängnat en speciell grupp tjejer som jag alltid kommer hålla nära hjärtat även fast de kanske inte vet om det.

Helt plötsligt så blev jag så otroligt sugen på att ta en paus i det "riktiga" livet och stänga in mig i en stuga på kneippbyn och bara prata med att par tjejer. Haha. Någon kanske vet jag jag pratar om just nu, eller jag är faktiskt ganska så säker på att alla utan 1 av dessa tjejer läser det här och vet precis jag pratar om ;)

Det är tjejer jag vanligtvis kanske inte berättar mina djupaste känslor och hemligheter för men på något sätt så fick jag en så otrolig lust att bara göra det, eller iallafall prata lite.

Så de tjejer det gäller tycker jag ska boka in ett datum så fixar vi en hel kvällnatt med gamla gänget och pratar. Är också rikigt sugen på att köpa spelet "Tjejmiddag" och bara sitta i timmar och prata, skratta och gråta tillsammans.

219 kr från Bluebox.





Kommentarer
Postat av: matilda

ohh Emilia fan vilken bra ide! Men jag ska till fjällen vecka fem, åker på lördag. Men veckan efter det! :D

2010-01-26 @ 20:40:23
Postat av: Bea

Jag tycker också det är en skitbra ide! :D Vi skulle ju ha en försenad julmiddag ;) Jag är också i fjällen vecka 5, Matilda. Kommer hem lördagskväll nästa vecka så vecka 6 kanske? :)

2010-01-26 @ 21:33:05
URL: http://fiinastejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0