Team Sportia <3

Nu har väl mesta delen av Team Sportia gått. Lite tråkigt eftersom det är så himla roligt men men.

Igår spelade jag med P18 mot 94/93 lag. Då blev det 3 matcher och vi föll på målsnöret, när det var 17 sekunder av förlängningen så gjorde AIK mål...Men jag vill inte prata mer om den dagen för allt var skit dåligt och jag bröt ihop totalt eftersom jag var så himla besviken på mig själv.
Då trodde jag att jag var klar för i år så jag tänkte nästan åka in kl 3 och kolla IFK Ds men något fick mig att inte göra det och det var en jävla tur eftersom Rosita ringde halv 9 imorse och undrade om jag kunde hoppa in med 95:orna (samling 9..)och självklart kunde jag det. Trotts lite förkylning och en fot som gjorde väldigt väldigt ont så gick det men vi kom 5:a...Inte bra alltså.
Sen satt jag med Mamma och Pappa i sekritariatet till kl 16.00, handlade, sen hemma.

Snart ska vi äta lite mat och sen ska jag och Pappa åka till Säve igen och kolla på P18 och IFK. Vet inte hur länge vi blir kvar där man ganska länge skulle jag tro... :D


//Räkan.


Ps. Emma skriver inte just nu p.g.a att hon är på ett super roligt men tydligen väldigt förvirrat Möte. Haha, i helgen ägnar hon tiden åt Musik och jag åt fotboll ;)
Ds.


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: yeah :)

2010-01-30 @ 22:03:46
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0