Näringsbrist

Nej, ingen skola för mig idag...
Sitter istället här och myser i täcket och kollar på MTV och läser lite bloggar :)
Har också fått behålla maten och drycken vilket jag inte fick igår.

Vet inte riktigt vad sm hände säkert men det började med att jag var sjukt trött och grät utan anledning och mådda jätte dåligt. Cyklade iväg på träning och tränade och då kändes det helt okej men sen efter träningen kom den obeahliga känslan tillbaka som all jag bara skulle spy när som helst. Men som tur var så gjorde jag inte det....förens jag kom hem. Mådde illa, gick och dushade och försökte äta lite (var sjukt trött så jag orkade knappt sitta upp) och sen kom det...både tacopaj och cola...FY! Har inte spytt på flera år så det var väldigt obehagligt. Så jag har vart rädd nu hela morgonen och har inte vågat äta något. Och tagit minimala klunkar med avslagen cola...

Men nu känns det mycket bättre och jag har precis ätit Chips och mackor och druckit lite mer avslagen cola så nu känns det bättre igen.

Allt är väl bara näringsbrist...Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0