"Sillen"


Nu äntligen ska jag ha tid att skriva Mitt inlägg....
Emila som har som sagt skrivit på hur mycket som helst och jag har knappt hunnit med :D
och mitt egna inlägg "Dom 2 R:n" ska vi inte ens tala om.
Nej här kommer nu Mitt inlägg:

Haha eftersom Emilia i stort sätt har förklarat allt om bloggen så finns det väl bara jag kvar att skriva om.
Jag tänkte skriva (härma) Emilia med det här med mina tre intressen men sen kom jag på att jag faktist inte vet vilka det är....
Jag förändras så mycket just nu, mer än jag någonsin gjort, med hur jag tänker, ser på saker och på mig själv.
Men en sak jag är säker på, är att jag Älskar.
Jag älskar Emilia, jag älskar hela min stora familj, jag älskar mina vänner och ja jag älskar själva livet. Jag har bara för några månader förstått det, hur mycket jag faktist bara älskar att leva och med den insikten så blir jag så lycklig!!!

Men ändå även fast jag är osäker på "mina tre intressen" så ha jag ju massor som intresserar mig tex:

Jag ÄLSKAR att läsa, och även fast det kanske låter lite "nördigt" eller liknade så ja då är det väl de det är, skit samma, jag älskar det.
Den här underbara känslan när man är mer medveten om boken än sitt riktiga liv, när man lever innuti den!!!

Jag har nu för inte så länge sedan förstått att jag oxo älskar filmer, eller ja vem gör inte det?
Den ennorma spänningen när filmen är som bäst och man knappt kan sitta still, eller när man nästan dränks av sina egna tårar i någon underbar extremt sorglig kärleks film<3

Att skapa genom tex att teckna eller skriva eller varför inte i lera, ja det gillar jag oxo :D

När jag var mindre var jag än riktig natur männinska men jag tror att det avtog ganska mycket när började känna att jag blev större eller ja typ i femman-sexan, i sjuan var det nästan "helt borta" och jag hade nog bestämt mig för att jag nog aldrig skulle jobba med djur i framtiden ändå, men sen bara sådär efter att jag faktist sett mitt första avsnitt av "Stranger among bears" ändrade jag helt uppfattning (igen) coh nu har jag redan bestämt mig för att jag måste jobba med djur och mitt drömjobb är att arbeta och försöka att hjälpa utrotningshotade djur utomlands.
Jag brinner verkligen för det och ja jag tror att jag kommer lyckas <3

Haha jag hade visst lite att skriva om ändå  <3



Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0