En hel del Längtan....


Emilia och jag på Monki på vår vinter Stockholms resa!!!  ©

Vilken seg dag det har varit....
Och då menar jag riktigt seg!!!!

Längtar så efter imorgon när jag ska vara med Emilia!!!!!

Att vara med henne kan verkligen lätta upp i dessa trista dagar, vill inte ha kallt och snöit mer GUD VAD JAG SAKNAR SOMMAREN!!!!
Men ja juste det är helt otrolig men jag ska kanske åka till England (favorit land dessutom) 2 gånger i sommar.

Nr 1: Konfirmationen

Nr 2: Kanske åka med min lilla kör!!!
        Över min födelsadag!!! och inte vilken födelsedag som helst, Min FEMTONÅRSDAG!!!!!
Men ja vilken plats hade inte varit perfektare att fira sin 15 årsdag på än i London. Jag är bara lite ledsen för att inte Emilia och min familj kan fira med mig <3

Att mitt favorit land England är just nu ja ska man kalla det en gissning?
Nej det kan man inte kalla det, mer att jag inte "vet så mycket om det"
 och det började igentligen bara med att Robin Hood kom där ifrån och ja så blev det bara så.
och nu när min kärlek har växt så, så kan jag knappt bärga mig innan jag får se det med mina egna ögon och uppleva det med mina egna sinnen!!!
Det ska bli så ofattbart kul!!!!
Haha det här känns ganska osammanhängande skrivet och det blir visst en del utropstecken överallt men men :)
 
Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0