Dom 2 R:n, Regler och Robin Hood

Så nu när dom första orden är skrivna så ska vi ju se vad jag ska hitta på att skriva om...
Det verkar ju ganska smart att skriva mina regler/mål för mig själv nu när jag och Emilia startar en ny blogg:

x När jag nu i fortsättningen ska skriva ska jag försöka att skriva så varierande som möjligt, att jag inte ska skriva så mycket om vad jag har gjort under dagen utan mer vad som rör sig innuti mitt huvud.

xJag ska oxo försöka lägga ut mer bilder bäde för att det blir lite mer liv i bloggen och för att det är roligare att läsa.

Haha ja det var kanske inte så många men det räcker än så länge :)

Ett problem som vi redan har ställts inför är ju det här med designen (suck..) Vi är båda två riktigt dåliga på detta och har ingen aning om photoshop så vi har nog tänkt att vi ändå får ta att be någon annan att göra designen av oss, tyvär men förståligt så tar ju dom flesta betalt så ja vi får väl offra lite på den frånten men det är det nog värt....


Sitter just nu och lyssnar på en av mina förtillfället favoritlåtar: "We need each other" med Sanctus Real och om det inte kunde bli bättre, med scener från min absoluta favorit serie Robin Hood!!!
Titta och njut!!!
 


Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0