Barnvakterna <3

Hej Hej På er allihopa!
Ikväll har jag och Emma fått det fina heders uppdraget att sitta barnvakter åt Ella-Stella ;) <3 (Emmas 2 åriga syster).
Kvällen har vart väldigt lugn än så länge och lugnare kommer den väl bara bli eftersom Emma håller på att natta henne nu.
Annars så har vi bara handlar godis (!!), lagat Tacos, gjort Chokladmousse (som vi snart ska äta) och nu håller vi på att se min favoritfilm (ALLA KATEGORIER!! nästan) World Trade Center <3
Senare ska vi se "En vampyrs bekännelser också fast något säger mig att den inte komma vara lika "lätt" tittad som "En shopaholics bekännelser" Hihi  :)

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med underbara Midas och byta om till lite myskläder.

(Bilder från kvällen kommer nog imorgon )

Nu kom Emma också så nu måste jag verkligen gå ;) <3

//Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0