22.57....Usch va sent och jäkligt!



(De finaste pepparkakor jag någonsin gjort!) <3
Gonatt på er!

Borde egentligen ligga och susa (ja, susa inte sussa!) för länge sen men det var ju idrottsgalan och den får man absolut inte missa! Man får helst inte missa någon Gala i Januari eller någon annan gala heller för den delen men just idrottsgalan och fotbollsgalan är det något speciellt med!

Imorgon bitta ska jag iallafall gå upp riktigt tidigt och mysa hela morgonen! Älskar morgon mys men det är bara så himla jobbigt att dra av sig täcket och resa sig. När man gjort det brukar allt gå ganska bra men det är ju de där första kliven som man oftast misslyckas på.

Men om jag kommer upp innan kkl 6 imorgon så ska jag springa några km efter skolan också :) Schysst belöning ;)


Gonatt på er igen :)

//Emilia Maria "Räkan" Söderholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0