19 Januari 10

Hej Hej!

Som ni kanske listat ut så kom jag inte alls upp sådär jätte tidigt som jag vill imorse. Hade ställt klockorna på halv 6 och då ringde ju dom också (Jo, jag har två) men på något sätt lyckades jag somna om igen...Typiskt.

Men imorgon ska jag försöka igen och så ska jag hålla på så tills min kropp inser hur skönt det är att gå upp och ta det lungt på morgonen. Det är faktisk ett rent mirakel att jag inte har magkatarr oftare...

Så slutade ju kl 14 i skolan men jag märker knappt att vi slutar olika tider för varje dag känns lika långa vare sig vi slutar kl 14.00 eller 15.30... Men då gick jag iallafall till Solberga och satt och väntade på Emma i 1 timme. Hon skulle följa med och laga min klocka. Och jag måste säga att det är helt otroligt! Jag har snart haft min kl i 1 månad och jag har redan fått lämna in den 2 gånger och den är ju ändå köpt här i Sverige, så jag undrar verkligen hur min fejkade Esprit klocka från en marknad i Turkiet kunde hålla i år!!!

Sen mötte vi upp Moa också och gick och åt.

Så, nu vill jag inte skiva så mycket mer om det utan lite mer intresantare saker som Emma tycker att det ska vara :)


En av mina favorit bilder på Emma. Det är direkt efter att hon klippte lugg <3


//Emilia Maria "Räkan" Söderholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0