12 hours of love.

Sitter här och andas ut efter den otroligt långa dagen!

Som jag sa förut så åkte jag in till Säve vid 9 och åkte därifrån kl 16.00. Sen åkte jag in vid 21.00 igen och var där till typ 24.00 och sen gick jag till Södervärn och var där tills kl 1.45 typ. Har alltså vart iväg 12 timmar idag, bara fotboll. Gud vad jag älskar sånt!!

Hade egentligen velat vara kvar ett tag till nu men jag hade nog inte orkat. Men det är inte förens man är hemma och varvar ner som man inser hur trött och sliten man är.

Imorgon ska vi säkert in igen, hoppas det iallafall. Fast jag har inget lag att heja på...utav 3 lag så kom inget till final...?!

Men somsagt så ska jag nog sova eller se lite på tv nu innan jag somnar. Så ses vi lite senare idag ;)

//Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0