Uppsatts...

Det finns äntligen hopp om sommar och vår! Idag kom doften, ni vet, doften av sommar och vår. Jag älskar den men det kändes lite märklitg att titta ner och se snön...eller man behöver ju inte ens titta ner! Den finns överallt!
Och det är inte ens kallt ute! Har gått från praon ner hit till Almedalen och jag frös inte om fötterna även fast jag bara har ett par slitna converse. :D Tjihoo!

Men helt bra är det ju förståss inte, jag har två st uppsattser som ska vara inne på fredag! Den ena är jag nästan färdig med, ska bara skriva några sidor till och fixa med bilder och så men den andra, om Franska Revolutionen har jag knappt kommit halvvägs med!
Så vi får väl se hur det går. Men nu har jag iallafall suttit här ett tag men jag har ändå knappt kommit någonstans...Men jag får väl jobba lite mer hemma, imorgon innan praon (börjar kl 10) och efter och så får vi se hur långt det räcker. Nu ska jag gå runt här och se om jag hittar någon rolig bok och sen ska jag bege mig hemmåt :D


Kommentarer
Postat av: Bea

svar: Haha, va bra Emilia! Stranden varje dag vi inte är i England! ;D Jag tycker ni får blogga lite nu, du är ju Vibbles bloggdrottningen nr 1 Emilia ;)Kram

2010-03-07 @ 13:57:15
URL: http://fiinastejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0