Lycklig, så ofattbart lycklig <3

Hejsan!
Jag vet inte varför men jag är så obeskrivligt lycklig just nu!
Det känns som om allt går på, allt jag oroar mig för löser sig och ja jag är väldigt nöjd med den jag är just nu<3
Haha idag som så ofta (<3) var jag med Emilia, vi gick lite på stan, jag köpte (något!!!) ett par jeans.
Dom är så underbara och det var ett riktigt "meant to be-moment" som Emilia så fint kallar det.
För det första för att dom var så billiga (99kr) så fin färg och för att mitt favoritlands flagga smyckade yttersidan av fickorna inne i byxorna :D
Vi gick och fikade och ja jag ska inte rekomendera ett intag utan stopp av mat under en hel dag(!!!). Efter att ha ätit så mycket som jag faktist hade gjort under dagen var jag säker på att jag skulle svimma eller något ännu värre när vi skulle lämna fiket. Men ja som vanligt löser sig ju allt så allt har gått bra och ingen i min omgivning har ännu blivit attakerats av kräks i snabb hastighet.....ännu :D

Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg

En liten söt bild från i höst                              Emma Djurberg       ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0