HEJHEJSANHELLOHOLA



Nu vill jag verkligen komma igång att skriva igen. Har faktisk saknat det lite men samtidigt har jag inte haft inspiration eller tid eller ork för den delen.
Men under tiden som gått har det faktisk inte hänt så otroligt mycket.

  • Vart i Eskilstuna på Sm-slutspel och det gick faktiskt förvånansvärt bra även fast vi förlorade alla våra matcher.
  • Fått en Ipod för att jag är så duktig haha, ser egentligen inte vad jag gör bra men kul att få den iallafall :D Har med mig den överallt just nu!
  • Spenderat MÅNGA timmar med Emma och jag är så stolt över oss att vi faktisk klarar av varandra (det lät väldigt fel men hoppas ni förtsår) trotts att båda hade massor med plugg och aktiviteter. Jag vet inte med Emma men jag hämtar iallafall ganska mycket av min energi från henne.
  • Det har kommit massor med snö här på Gotland så de har byggt en stor stor snöhög på en äng någon km från mitt hus. Och jag slår vad om att den kommer ligga kvar till i midsommar!!
  • Bokat en resa till Thailand i Jul/Nyår. Jag älskar att resa och just nu skulle jag verkligen döda för att få ha en resa att se framemot om jag inte nu hade det, men Thailand? Det har liksom aldrig lockat mig sådär baota mycket som kanske Afrika eller typ Fillippinerna men det kommer verkligen bli super skönt och få nu för er att jag inte vill åka för det vill jag verkligen! Hatar nämligen folk som INTE längtar efter att få resa iväg när de faktisk har chansen!!
  • Börjat läsa "Snabba Cash" och jag är fast! Det går långsamt men den är hemsk, spännande och väldigt underhållande!

Ja, sådär ja! Nu tror jag att vi är ikapp. Iallafall lite. Är också så ofantligt trött på skolan och allt plugg! Vill bara ha Svenska och Engelska!! Men nu är det väldigt bra eftersom vi har 1 veckas prao och det har bara gått 2 dagar så jag har alltså mer än hälften kvar! Tjihoow! Jag praoar på Gotlands Fotbollsförbund och även fast det är ett kontorsarbete som jag egentligen inte alls vill ha i framtiden så är det väldigt roligt!!
Så det håller jag på med den här veckan, sen har jag Sportlov nästa vecka och det ska bli väldigt roligt. Emma och jag har redan börjat knåpa ihop en massa planer så det ska bli en jätte mysig vecka! Ska t.ex fira alla <3 dag eftersom hon var i Eskilstuna då, så vi har sjutit fram det lite och jag längtar!! :D

Nej, nu ska jag fortsätta på 1 av 2 uppsattser som måste vara inne på Fredag.

Gonatt!

//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0