1 Februari

Så, då var den roliga helgen över för iår...
Och helt plötsligt finns det inget att se framemot ni i veckan...Kanske om man kommer med till Eskilstuna och så har jag ju påsklovet! För om allt går i lås så kommer jag och Emma bussluffa då och äntligen få göra det till en tradition! Har längtat super länge nu! Vill också planera in en tjejmiddag men ingen verkar vara hemma...

Men jag får hoppas att Emma och jag börjar sätta ihop ett schema, bara det är ju så otroligt kul men också väldigt jobbigt...Vi funderar också på att vara borta ännu längre än förra året och det kräver ju såklart ännu mer planering...Förra " gången var vi borta 2-3 dagar varav 1 var mycket buss, och då planerade vi i månader innan och fick ändra schemat nästan 3 gånger!!

Men iallafall så längtar jag otroligt mycket och hoppas bara att Emma är på ön!
Hon har nämligen blivit väldigt involverad i "Ung i Kör" och "URK" så vi får bara hålla tummarna att hon är hemma då!

Nu ska jag snart kolla på familjen Annorlunda och gjorda Bild läxan...Lite märkligt att dte hänger ihop...eller hur!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0