Vad menas med Bussluff?

Hejsan, kom nyss hem från en helt underbar kväll/natt gudtjänst! Skrattade så jag grät vissa stunder för som Emma (G) sa så hände det mycket oväntat!! Haha.

Men anledningen till att jag skrapar ihop min sista energi till ett inlägg såhär sent är att jag såg en kommentar och kunde inte låte bli att svara.

Vad menas med Bussluff?

Ja, egentligen är det väldigt dumt att vi inte förklarat detta eftersom det är helt unikt men vi har helt enkelt inte räknat med att så många ska läsa den här bloggen förutom kanske de som känner oss och de vet definitivt var som menas med Bussluff men självklart så kan jag berätta lite kortfattat.

Det började med att Emma och jag bestämmde att vi ville åka på Tågluff när vi blir äldre men vi orkar ju såklart inte vänta så förra året , ungefär den här tiden på året skulle jag tro, så bestämmde vi oss för att åka på Bussluff, vilket betyder att vi åker runt med buss till olika platser och socknar här på Gotland. Detta kräver månader med planering för att vi ska få ihop ett bussschema som tar oss till de stället vi vill till, när vi vill. Förra året så var det en stor höjdpunk och rankars nog definitivt som topp 5 i min "Årets höjdpunkter" lista!

Detta är allstå bussluff, den som undrade :D Har du eller någon annan någon mer fråga om vare sig detta eller något annat så är det bara att höra av sig :D

~Räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0