Emilia ;)

Nu till sommaren har jag bestämmt mig att bli mycket bättre på det här, hur nu det sak gå till eftersom man vill vara ute hela sommaren, dag som natt. Iallafall, så ska jag försöka att hålla det lite mer regelbundet.

Det har somvanligt hänt en del sen jag skrev sist.

  • Jag har vart på mitt första "läger" med P18, i Fårösund var vi och det var underbart även fast jag har lite små problem med mig själv som jag märkte att jag verkligen måste jobba med!
  • Påsken har satt igång lite smått vilket betyder extremt mycket med konfan...under hela påskhelgen ska jag gå på 4 viktiga gudtjänster...men som tur är har jag redan gått på 2 och jag har bara 1 kvar eftersom jag inte kan på påskdagen eftersom...
  • Jag ska spela min första match med P18's 94:or. Ska bli jätte spännande och kul, fast självklart är jag lite nervös också :D

Ja, långt ifrån allt men något som bara poppade upp.

Bussluffen ligger också väldigt nära till hands, på Tisdag drar vi nämligen iväg och det ska bli så enormt roligt och vi ska vara iväg mycket längre än förra gången då vi räknar att 2 1/2 dag var bussluff medans 1 dag verkligen var att åka buss, men den här gånger ska vi istället fara omkring och åka buss i 5 dagar!! Ska bli såååå roligt! Men jag känner mig faktisk lite småstressad eftersom vi inte är klara med planeringen än och vi åker om 3 dagar  + att vi, precis som förra året, inte har kollat med ett boende än , men det löste sig förra året så det löser sig nog i år igen! :D

Och bara för att medela er så är ju Bussluffen min och Emmas prio 1 just nu men så snart den är klar så kommer en ny design till bloggen vara prio 1 såklart :D

~Räkan


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menas me bussluff? :)

2010-04-03 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0