Efter torka kommer solen fram! (?)

Del 1:
Emilia is right
, när hon får sin fina bloggbärsäkragång så inläggen knappt hinner läsas innan den har en nyare konkurent ja då känner jag mig nästan tvingad att skrapa ihop ett själv <3


Så jag börjar med det som mer än ja kan det vara mer än hälften alla bloggar här på blogg.se handlar om:
Mode

Jag har aldrig brytt mig ett skvatt om det och jag vet inte riktigt vad som gjort så att jag ändrat mig, eller jo föresten: Emila <3
Men iallafall så har jag blivit ganska intresserad, inte som dom som Verkligen är intresserade utan mer som dom som tycker det bara är ganska kul, haha förstår du <3
Men haha istället för att överdriva kan man väl helt enkelt säga att jag har börjat intresera mig om kläder och hur man kan kombinera dom med andra.
Så när jag var runt på nätet med igentlig avsikt att göra matteuppgift men som slutade upp med dessa:
Två helt otroligt vackra klänningar som kommer få mig att börja gråta när jag tänker på att mina odds att få dom är ganska små (ekonomiskt sätt förstås) iallafall båda två :)

                  



                  

Del 2:
Idag är det än sådan där dag som man inte har bestämt så mycket om, mer än att plugga tills man blir klar :)
Så innan jag åkte hem gick jag och spattserade ner i mina solglasögon med vissa av dom underbara klasskamraterna (som igentligen är ett ganska "fult"ord, "min klasskamrat" ner usch <3) ner till Gotlands skönhet: Glassbaren.
Efter Glass, Sol, Havet och en lycklig suck for det upp igen till den väntande bussen<3
Sen har jag helt enkelt bara tagit det någerlunda lugnt + plugg.
 
Del 3:
Haha det blir visst en del att skriva om nu när man har varit ute i öknen kallad bloggtorkan.
Iallafall så tänkte jag skriva om den ultimata vardags-frukosten som igentligen kanske inte är så väldans nyttig men ja det går ju att fixa till. Jag är helt beroende av det och trycker i mig det som mellanmål lika som frukost.
Nu är ni säkert väldigt nyfikna så "lyssna" noga:

Man behöver:
 
Ett paket vanliga K-special
Och
En jordgubbsyoghurt, valfritt märke.

Så färdigt!
Nu behöver man bara ta en skål, lägga i K-special så att ja minima så att botten täcks sedan hälla på så mycket yoghurt så att PRECIS täcker flingorna, perfelt!


Haha nej som ni kankse märker så är det lite försent för mig så jag borde nog avsluta här <3
                   
      (Gammal sommar<3)

PS
Jag saknar dig också Emilia, vi borde ha hörts idag, attans!
Men ja jag ska försöka ringa imorn/övermorn <3

Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0