Summering...



Jag vill köpa kläder!
     -II-         filmer!
     -II-         mycket!    
Men behöver ha pengar!
Har inga pengar!
Suck!

och så var det de här med bloggen... När man tittar omkring på blogg.se och ser alla dessa bloggare som kan skriva så ofta, lägger upp så fina bilder,....mm....Man jämför och jämför och jämför tills man bara kan sucka när man kommer in på sin egen. Haha men nu ska vi inte vara ledsna utan vända det till något bra som Emilia tjatar om:
Nu har vi verkligen något att jobba med, ett litet mål :D

Var med Emilia igår, vi såg en film jag tog med mig "Flags of our fathers" som ja den var inte super bra men ändå någerlunde bra för att vara sevärd, särskillt när det är en sann historia...
Vi såg oxo Systrar i jeans 1 eftersom Emilia verkligen kommit in i ja ska vi kalla den "Systrar i Jeans-yran" och som vanligt drar hon med mig uatn att hon vet om det själv så nu har jag faktist tänkt gå upp för trappan ta fram bok 2 och börja läsa <3

Hälsningar Emma Limosa (Sillen) Djurberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0