Ombokat! :D

Hej Hej,

Idag kom jag hem efter 5 dagar på en buss med Emma. Haha det har vart extremt kul och om det blir en sammanfattning här på bloggen vet jag inte men isåfall skriver vi nog den tillsammans, jag gör det iallafall inte nu!

 

Har en annan extremt rolig nyhet att berätta för er som faktisk kom som en ren chock för mig idag!! Och jag säger bara en sak; Att om ni ska överaska mig eller något liknande så gör det INTE över telefon...

Jag ringde nämligen mamma när jag och Emma satt på Folkeryds I Burgsvik idag och gissa vad hon berättar!!?
Jo, hon berättar att vi inte ska åka till Thailand över Jul/nyår utan vi ska till...aa, gissa...MEXIKO! HAHA det ska bli så grymt roligt! Thailand har aldrig lockat mig men det skulle ju givetvis tycka att det var väldigt roligt att åka dit och resan var ju bokad och jag längtade väldigt mycket men så idag är resmålet ombokad och hotellet nytt...HAHA VI SKA TILL MEXIKO! Kan fortfarande inte fatta det!

Men nu ska jag nog gå och knyta mig för jag har träning tidigt imorgon! VERY NICE!

 

/Emilia

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0