Längtar-listan!

(Varning för meningslöst inlägg allihopa!)

Jag är en person som älskar och hatar att längta till saker! Älskar eftersom jag alltid vill göra roliga, nya, spännande saker och upptäcka nytt och hatar eftersom jag aldrig har tålamod nog att vänta!!

Men iår har jag så otroligt mycket som jag längtar till som jag håller på att dö pga av! 
Eller jag längtar oftast till små meningslösa saker t.ex så längtar jag tills imorgon för att vi ska in till mina kusiner för det brukar vara så mysigt och jag längtar också till föreläsningen ikväll eftersom jag älskar att lära mig nya saker! (Har jag märkt nu på sista tiden) Ja, som ni ser är det en mängd småsaker sen finns det lite större saker som jag längtar till konstant varje dag!

Min längtar lista! (Stora saker):

*1 Maj. Då ska jag och typ 10 andra personer som står mig ganska nära åka upp och se Hammarby-IFK Norrköping på Söderstadion. Min första "live-match" så det ska bli jätte kul! Lite trist att vi bara åker upp över dagen men om jag fick välja så skulle vi ju aldrig åka hem så det kanske blir bästa såhär Haha.

 

*Sommarjobbet! I år är första gången jag har ett riktigt sommarjobb, eller jag jobbade egentligen lite i en kiosk för någon sommar sen men det kändes ändå inte som ett riktigt sommarjobb eftersom det handlade om några timmer varannan vecka...Nu i år ska jag jobba på Bilmuseumet här i närheten och det ska bli hur kul som helst!

 

*Burgsvik. En skit rolig sak som har blivit som en tradiotion nu, ända traditionsbrytaren är att Emma, förhoppningsvis, följer med. Haha, håller just nu på att skrämma upp henne så mycket som möjligt så att det bara blir positiva händelser när vi väl är det eftersom sällskapet är liiiite speciellt då och då :D

 

*Direkt efter Burgsvik så är det dags för ENGLAND! Sommarens höjdpunkt tror jag! Första gången jag ska åka utomlands ensam utan mamma och pappa och första gången jag och Emma åker utomlands tillsammans! Fast helt ensamma är vi ju inte eftersom vi åker med en konfirmationsgrupp som måste vara den bästa som finns! Skrattar alltid till gråt när jag är där! Höjdpunkten hitills är absolut högmässan på Påskaftons kvällen/natten!! HAHA, håller på att skratta mig till gråt bara av att tänka på det! Så 2 veckor i England med den gruppen kommer bli så sjukt kul så jag tror jag spricker!!

 

*Fårö med Emma! Haha, detta är väldigt "på ytan" eller vad man nu säger, alltså vi har egentligen bara pratat om det någon gång men vi ska nog se till att få det gjort eftersom jag tror att det skulle bli hysteriskt roligt!

 

*Och sist men absolut inte minst så har vi ju Mexiko över jul/nyår! Underbart och jag kan inte fatta hur jag kommer klara att längta i 8 MÅNADER! Men som tur är så finns det ju massor på listan innan så jag ska nog kunna hålla ut ;D

 

 

Ps. Känns som att jag glömt hälften men det här var det jag kom på just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0