Home från fotboll!

EMMA HAR BLOGGAT!!! Stor sensation!! Haha.

Ja, det blir ju aldrig som jag tänkt mig, och det utan två anledningar: Första anledningen är att jag sällan har koll, jag hatar att inte ha koll och får panik men i slut änden så är jag en väldigt förvirrad person som lever på mina vänners minne :D

Andra anledningen är att saker har en förmåga att ändras utan att jag får reda på det....eller ja, det är iofs lika med anledningen där uppe...hmm, aja, jag vill iallafall komma till att min lilla veckoplanering var ganska fel...

UPPDATERAD VECKA!

Onsdag (Idag): Internmatch med distriktstjejerna.

Torsdag: Föreläsning om tobak, droger och annat idiotiskt! (Allstå ingen träning som jag skrev)

Fredag: Haha, här hade jag iallafall rätt! Blir fortfarande in till Kusinerna på "kalas"

Lördag: Ingen match utan tråkig "städning" på P18 området...KUL KUL (?)

Söndag: Ingen konfirmation här inte...Nej, det var på Söndagen som matchen låg! HAHA :D

 

Sådär ser det alltså ut!

 

Men nu är jag iallafall hemma efter matchen och jag tyckte att det gick ganska bra. Inte toppen bra och inte skitdåligt utan något mitt emellan. Fick spela Forward och att säga att det är ovant är en enorm underdrift! HAH.

 

Medelande till Emma <3

Hej Emma!
Vi måste lösa det här för så här kan vi inte ha det!! HAHA Jag överlever helt enkelt inte (det var en väldig överdrift men...) Jag saknar iallafall den extra livsglädje som jag annars har :D Som du ser är min vecka lite dum mot oss men jag tänkte att vi kunde få till den några timmar på antingen lördagen eller söndagen eller också att vi tar någon timme på Fredag, en fika eller så, så att jag får dumpa mitt liv på dig och du får dumpa ditt på mig (vilket jag älskar och du fattar nog vad jag pratar om och just nu känner jag också att jag sagt lite för mycket än vad du tål så jag kommer nog få en utskällning och en uppdatering av reglerna HAHA <3 Men jag Saknar dig iallafall! RING när du har tid ;)

 

 

Gonatt <3

Dö inte <3

Älskar dig <3

 

/Räkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0