EMMA!?

Hej Allihopa!
Börjar bli väldigt stressad just nu, det lilla kontrollfreaket i mig börjar komma fram...vilket jag hatar!
Har försökt få tag på Emma hela dagen men hon svarar ingenstans! Får inte tag på någon av hennes familjer heller!?
Vi hade bestämmt att hon skulle sova här och jag undrar om hon har koll på det vilket jag tvivlar på eftersom hon inte har hört av sig, och jag behöver henne ikväll!!
Nej, så eftersom hon inte svarar på mobilen, hennes mamma eller pappa, eller Facebook så gör jag ett sista försök här! Tvivlar starkt på att hon kommer se det här i tid men man får väll alltid hoppas :D

Annars har det vart en väldigt bra dag, jag och mamma var på stan och jag köpte en otroligt söt bikini på Åhlens (visar kanske någongång) så fick jag en snygg tröja från Cubus av mamma också + att jag äntligen har kommit ett steg närmare mina Gula converse som jag längtat efter! Beställde dem för några minuters sen och de kommer troligen på Tisdag-Torsdag någongång! Längtar!

Men som sagt, Emma, om du ser det här så får du jätte gärna ringa mig och uppdatera mig lite! :D <3

/Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ni ha era pratstunder nån annanstans ? Använd inte bloggen för att prata med varandra ? :O

2010-04-25 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0