13 April

Hej Hej!
Hemma från en väldigt skön dag i skolan, är inne i en period nu när jag tycker att skolan inte suger, vilket känns väldigt skönt! Haha. Det går väldigt bra och allt känns så lätt och roligt, får väl bara hoppas att det hå¨ller i sig lite längre än veckan ut!

Igår fick jag ett MVG också och det är ju alltid lite kul!

Men jag har egentligen inget vettigt att säga, ville bara skriva lite, har nämligen världens plan! Eftersom att om jag skriver på som sjutton så kanske Emma känner sig tvingad att skriva hon med och jag älskar det! Alltså, inte det att hon ska bli tvingad utan att hon skriver ;)

Förövrigt saknar jag henne jätte mycket!! När man umgås med henne i 5 dygn och sen bara lägger av blir det välidgt tomt efter ett tag och jag är uppbokat hela veckan framåt...Men kan kanske få med henne på Gudtjänsten i Söndag, kombinera nytta med nöje alltså :D Haha

Min komande vecka:

Tisdag (Idag): Fotbollsträning & Engelska (bak)läxa...
Onsdag: Distriktsträning
Torsdag: Fotbollsträning
Fredag: Fira min (ingifta)morbror!!
Lördag: LEDIG!!! Fast nu i stundens skrivande känns det som att jag har fotboll då med...
Söndag: Förhoppningsvis blir det Gudtjänst så jag blir av med dessa 20 gånger!!


//Räkan (som saknar sin Sill!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0